Ouderportaal Parnassys

Ouders kunnen de schoolgegevens van hun kind inzien d.m.v. het ouderportaal van ParnasSys.

Wat kunt u zien in het ouderportaal:

• Absenties: Hier vindt u alle doorgegeven absenties van uw kind. Bijvoorbeeld: wanneer uw kind ziek of te laat was.
  • Leerlinggegevens: Hier kunt u de Iep-toets en de cijfers van de methode toetsen van uw kind zien.
  • Groep: Hier kunt u zien bij welke kinderen uw kind in de groep zit.
  • Contactgegevens: Hier staan de contactgegevens van uzelf en de school.

Om in te loggen op het ouderportaal van ParnasSys gaat u naar de volgende website: U kunt als ouder het volgsysteem raadplegen op de volgende website: https://ouders.parnassys.net/ouderportaal/ . Om in te kunnen loggen zijn een inlognaam en wachtwoord nodig. Deze gegevens krijgt u per e-mail. De Iep gegevens zijn zichtbaar als alle gegevens van de groepen zijn ingevuld. Soms zijn er al toetsgegevens zichtbaar en moet de leerling in de aankomende periode nog feedback van de leerkracht krijgen.